F.A.Q. veel gestelde vragen HorecaVoordeelshop

Vragen m.b.t. registreren en beheren van uw account

Hoe maak ik een account aan?                                                      

          

U kunt zelf via de website een account aanmaken. Voor het aanmaken van een account heeft u geen inschrijving in het Handelsregister nodig. Bent u een zakelijke klant dan kunt u hier uw inschrijving van KVK vermelden en uw btw nummer. Klik op de knop registreren om u account aan te maken.

Hoe kan ik mijn accountgegevens aanpassen?

 

Nadat u bent ingelogd kunt u uw accountgegevens zelf aanpassen op https://www.horecavoordeelshop.nl/customer/account/login/

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

 

Mocht u onverhoopt uw wachtwoord zijn vergeten, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door op "Wachtwoord vergeten?" te klikken op https://www.horecavoordeelshop.nl/customer/account/forgotpassword/

Ik wil het wachtwoord van het account aanpassen, wat moet ik doen?

 

Mocht u wegens omstandigheden of vanwege de veiligheid van uw account uw wachtwoord willen wijzigen, dan kunt u een nieuw wachtwoord invullen en bevestigen onder “Wachtwoord” op: https://www.horecavoordeelshop.nl/customer/account/edit/changepass/1/

Kan ik zelf mijn statistieken opvragen? Eerder gedane bestellingen inzien?

 

Ja, deze kunt u inzien in uw account. 

 

Vragen met betrekking ons Assortiment

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

             

Alle getoonde prijzen op HorecaVoordeelshop.nl zijn exclusief BTW.

Kan ik extra korting krijgen als ik een pallet bestel?                                                                

   

Soms, maar in de regel niet. HorecaVoordeelshop.nl werkt met vaste lage prijzen ongeacht de aantallen. Wel bieden wij bij sommige producten staffelprijzen aan. Eventuele staffelprijzen zijn zichtbaar op de productpagina's. Als daar geen staffelprijs staat is deze helaas niet beschikbaar. U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen.

 

Wat doe ik als ik een artikel niet kan vinden?

   

Mocht u onverhoopt een artikel niet kunnen vinden, dan kunt u in dat geval een e-mail met de artikelomschrijving naar info@horecavoordeelshop.nl sturen. Onze afdeling inkoop zal dan overwegen of wij het product voor u kunnen opnemen. U kunt natuurlijk ook gewoon met ons chatten of bellen. 

 

Klopt de voorraad die wordt getoond op de website?

   

Ja in 98% van de gevallen geeft het groene vinkje aan of een product voorradig is. Het kan soms zijn dat een artikel net is verkocht en u deze tegelijkertijd besteld, in dit geval is het artikel dan niet voor u voorradig. 

 

Wanneer is een artikel weer op voorraad?

 

Een aantal aangeboden artikelen op HorecaVoordeelshop.nl zijn bestelartikelen en worden pas ingekocht wanneer er verkoop van is. Indien u de precieze levertijd wilt weten, kunt u een e-mail naar info@horecavoordeelshop.nl sturen, contact opnemen via de chat of gewoon met ons bellen.

Ik wil mijn hele keuken bij HorecaVoordeelshop.nl
kopen, hoe gaat dit in z’n werk?
                                                                            

             

Een aantal aangeboden artikelen op HorecaVoordeelshop.nl zijn bestelartikelen en worden pas ingekocht wanneer er verkoop van is. Indien u de precieze levertijd wilt weten, kunt u een e-mail naar info@horecavoordeelshop.nl sturen, contact opnemen via de chat of gewoon met ons bellen